وبلاگ جامع
وبلاگی جامع برای همه

پژوهش های علمی پزشکی نشان می دهد طلا بر گلبول های قرمز مردان تأثیر می گذارد ، در حالی که بر گلبول های قرمز زنان تأثیری نمی گذارد.
این امر به دلیل وجود لایه چربی میان پوست و گوشت زنان اتفاق می افتد. این لایه مانع تأثیر اشعه های عنصر طلا بر روی گلبول های قرمز می شود.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 8:8 :: نويسنده : زاهدی

بر اساس تحقیقات اخیر، لبخند زدن باعث می شود که جوان تر و شادتر بمانید، دارای روابط خانوادگی سالمتری باشید و بسیاری فواید دیگر.

۱- بهتر کردن خلق و خو

۲- حفظ جوانی پوست

۳- لبخند زدن و موفق شدن

.........



ادامه مطلب ...
سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:, :: 8:3 :: نويسنده : زاهدی

در این پست و پست‌های آتی پیشنهاداتی برای توسعه ذهن خواهم داشت. لطفا با من همراه شوید و نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با روش های توسعه ذهن بیان کنید.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 23:12 :: نويسنده : زاهدی

شاید شما هم یکسری عادت‌هایی داشته باشید که به مرور زمان موجب خرابی دندان هایتان شود؛ پس بهتر است که آنها را بشناسید و هر چه سریعتر ترک‌شان کنید. در ادامه ایمیل پرشین استار 22 مورد از عادت‌هایی که موجب خرابی دندان هایتان می‌شود را یادآور می شویم که امیدواریم آنها را بشناسید و انجام ندهید.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, :: 19:0 :: نويسنده : زاهدی

جهان از ریزترین ذراتش که تا به حال بشر توان دیدن آن را یافته تا دورترین کهکشان ها، نمونه بارزی از حرکت و پویایی است. پویایی نیاز به خلاقیت دارد. روزگاری پدران ما این خلاقیت را در رادیوهای ترانزیستوری شاهد بودند و امروز ما در دنیای دیجیتال. شاید هم فردا فرزندان ما در دنیای پرتوهای عجیب و غریب.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, :: 20:59 :: نويسنده : زاهدی


دلایل عمده مرگ و میر آقایان در دوران میانسالی و پس از آن عبارتند از : بیماری های قلبی- عروقی، سرطان، جراحات غیر عمدی، سکته مغزی، دیابت، بیماری های تنفسی، خودکشی و آلزایمر.

برای کاهش خطر مرگ در اثر این عوامل، از هفت عامل زیر دوری کنید:



ادامه مطلب ...
دو شنبه 2 بهمن 1391برچسب:, :: 22:7 :: نويسنده : زاهدی

ده ماده غذایی مفید برای از ببین بردن بوی بد دهان رو تو ادامه مطلب ببینید



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 18:46 :: نويسنده : زاهدی

در این مطالعه نزدیک به 300 کودک 5-1 ساله مراجعه‌کننده به درمانگاه‌های کودکان به دلیل عفونت‌های تنفسی فوقانی، به صورت تصادفی تحت درمان با یک دوز 10 گرمی عسل (عسل اوکالیپتوس، عسل مرکبات یا عسل خانواده لابیاتا [گیاهانی مثل آویشن و نعناع و رزماری]) یا دارونما طی 30 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب قرار گرفتند.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 دی 1391برچسب:, :: 19:32 :: نويسنده : زاهدی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


سلام سلام خیلی خوش اومدین امیدوارم حداقل یه مطلب به دردتون بخوره بیشتر سعی ام تو وبلاگ برای مسایل فرهنگی و مهدویت و آخر الزمان هست اما روی برخی مسایل دیگه هم کار میکنم در هر صورت امیدوارم با نظرات خودتون منو از کمبود ها با خبر کنید تا رفع کنم و بهتر در خدمت باشم
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 10597
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1